5 תשובות
מהתקופה שאני זוכר נראה לי 14 יום בבידוד.
תנסה להתקשר לאיזה מוקד ולשאול.
תנסה להתקשר לאיזה מוקד ולשאול.
עד שאתה שלילי
לפחות שבועיים ואז ללכת לעשות בדיקת קורונה
עד תוצאה שלילית או שתיים לא זוכרת
10 ימים ,יכול להיות עדיין יהיה לך חום אבל לאחר 10 ימים אתה לא מדביק והרופא משפחה משחרר אותך
באותו הנושא: