10 תשובות
הזמנתי ב 8.5 ועדיין לא הגיע :)
ושלחו לי שהגיע לארץ וזאת הייתה ההודעה האחרונה
ושלחו לי שהגיע לארץ וזאת הייתה ההודעה האחרונה
כתוב שזה בשיגור ושבגלל בעיות אבטחה המשלוח כנראה יתעקב ב3-5 ימים
שואל השאלה:
ומה כתוב במעקב? זה כבר בארץ?
ומה כתוב במעקב? זה כבר בארץ?
אנונימית
הזמנתי החודש הגיע לי תוך 13 ימים:))
אבל זה רק בגלל שזה היה משלוח אקספרס
אבל זה רק בגלל שזה היה משלוח אקספרס
שבועיים בערך קצת פחות
שואל השאלה:
תודה לעוניםם
תודה לעוניםם
אנונימית
אוקיי זה הגיע היום וואו
הזמנתי ב9.5 ועוד לא הגיע
הזמנתי לפני שבוע ועדין לא הגיע אבל הם אומרים שזה אמור להגיע עד ה28 במאי מקסימו
קצת פחות משבועיים
באותו הנושא: