התחברות
הרשמה
אני במחשב והשורת משימות כרטיסיות ויציאה נעלמו לי, איך להחזיר??
אני לא יודעת אפילו איך לצאת מסטיפס
20 במאי 2021, 09:34
שורת המשימות
מחשבים ניידים
דפדפנים
תשובה אחת
מקש ווינדוס וd
או f11 אם זה נכנס לך לfull screen
alt + f4 יצא לך מהדפדפן
M
Mr. Malone
באותו הנושא:
כמה כרטיסיות פתוחות אצלכם במחשב (בדפדפן מסוים) כרגע?
זה אפשרי לשנות את הצבע של שורת המשימות במחשב?
איך עושים במחשב שאם אני פותח אפליקציה בשורת המשימות שהפתיחה שלה תיהיה מוסתרת
היי השורת משימות במחשב שלי עלה למעלה מישהו יודע אלי מסדרים את זה ?
כשעושים מבחן בזום ונכנסים לאתר במחשב שבו יש את המבחן אפשר לפתוח עוד כרטיסיות במחשב בלי שיראו? או שרואים
אם אני משאירה במחשב את כרטיסיות פתוחות של סטיפס ופייסבוק- ואני לא על המחשב-
וירוס במחשב שפותח כרטיסיות באינטרנט כל שניה לא מצליח לנטרל אותו
שורת התפריט במחשב עלה לי למעלה - איך אני יכולה להוריד את שורת המשימות למטה למקומו?
שולחן העבודה ושורת המשימות נעלמו - העברתי בטעות את explorer.exe לשולחן העבודה אז עכשיו שאני מפעיל את המחשב לא מופיע שולחן עבודה ושורת המשימות, מי שמבין על מה אני מדבר שיעזור לי.
כשהמסך במחשב נכבה- האם אני מופיעה כמחוברת לכל הכרטיסיות שפתוחות- לדוגא לסטיפס, לפייסבוק..?
שורת המשימות במחשב לא נעלמת לי כשאני רואה סרט במסך מלא, איך להעלים אותה?