6 תשובות
כן
כן
כן. רק חשוב לדעת שזו החלופה לדפדפן ולא לרשת אלחוטית (ויי־פיי).
כי הרבה אומרים "אין לי אינטרנט", אז כמובן שלא נגיד "אין לי מרשתת", אלא אפשר לומר "הרשת האלחוטית לא עובדת".
כי הרבה אומרים "אין לי אינטרנט", אז כמובן שלא נגיד "אין לי מרשתת", אלא אפשר לומר "הרשת האלחוטית לא עובדת".
באותו הנושא: