14 תשובות
וואו פעם הייתי רואה את זה מלא..
שואל השאלה:
אני רוצה הודים בונים
אני רוצה הודים בונים
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה יקירי
תודה יקירי
הנה
קישורים מצורפים:
הייתי רואה את זה ביסודי
שואל השאלה:
אני ביסודי של התיכון זה נחשב
אני ביסודי של התיכון זה נחשב
את ב י?
שואל השאלה:
ח
כאילו חטיבה זה היסודי של התיכון
ח
כאילו חטיבה זה היסודי של התיכון
אני עולה ל י עכשיו אני ט
שואל השאלה:
איזה יופי
איזה יופי
נכון
אבל אח שלי שנה הבאה עולה לחטיבה והוא הולך להציק לי. סעמק מה זה למה אפשר להשתמש באותיות כפולות כוס אמא שלהם סטיפס לא מספיק חסמתם לי את המשתמש ליום עכשיו גם זה
שואל השאלה:
למודתי אשמח לשוחח איתך מחר בבוקר כרגע אני נרדת מכולכם והולכת לישון ביוש יפים של אמא
למודתי אשמח לשוחח איתך מחר בבוקר כרגע אני נרדת מכולכם והולכת לישון ביוש יפים של אמא
באותו הנושא: