14 תשובות
וואו פעם הייתי רואה את זה מלא..
I:
שואל השאלה:
אני רוצה הודים בונים
שואל השאלה:
תודה יקירי
הנה
הייתי רואה את זה ביסודי
שואל השאלה:
אני ביסודי של התיכון זה נחשב
את ב י?
שואל השאלה:
ח


כאילו חטיבה זה היסודי של התיכון
אני עולה ל י עכשיו אני ט
שואל השאלה:
איזה יופי
נכון
אבל אח שלי שנה הבאה עולה לחטיבה והוא הולך להציק לי. סעמק מה זה למה אפשר להשתמש באותיות כפולות כוס אמא שלהם סטיפס לא מספיק חסמתם לי את המשתמש ליום עכשיו גם זה
שואל השאלה:
למודתי אשמח לשוחח איתך מחר בבוקר כרגע אני נרדת מכולכם והולכת לישון ביוש יפים של אמא