5 תשובות
אין לך במה להתבייש
תרים את הראש למעלה ובאמת תבין שכל עבודה מעבדת את בעליה
האנשים הכי גדולים התחילו מהמקום הכי נמוך תזכור את זה (לא שאני אומרת שאתה במקום נמוך כי אתה לא אבל אם אתה מרגיש שאתה במקום נמוך כרגע תזכור שהגלגל כל הזמן מתהפך ופעם אתה למטה ופעם למעלה)
אתה תמיד יכול לפנות אליי בפרטי ואנסה לעזור
בהצלחה❤
אין שום דבר רע במה שאתה עובד אבל אם ממש קשה לך עם זה אולי תנסה לחפש עבודה אחרת שאתה יותר מתחבר אליה תוך כדי ואז כשתמצא תעבור אליה
שואל השאלה:
אין מה לעזור אני מרגיש מושפל שאני עושה שירותים , מרגיש שהראש שלי ברצפה דיי קשה לי אני לא יכןל להתפטר מהעבודה כי אני אוהב אותם אבל מצד שאני מרגיש מרגיש שאני חרא
אנונימי
אין לך מה להרגיש חרא באמת שלא
אני מבינה למה אתה מרגיש ככה בתכלס כי כן לנקות שירותים זה לא הכי כיף
אבל תסתכל על הצד החיובי אתה מצליח להביא כסף הביתה ויש אנשים שגם את זה לא מסוגלים לעשות
שואל השאלה:
זה נכון שיש אנשים שבכלל אין להם כסף
לאכול אבל עדין משפיל אותי
אנונימי