13 תשובות
חטפתי באן כי עשיתי בולי לילד בן 7, אנטישמיים
שואל השאלה:
אוף איפה מוצאים מישהו שישחק איתי:(
פעם שיחקתי הרבה ועכשיו אני משחקת מתי שחברים שלי רוצים לשחק איתי
שואל השאלה:
אהה אני רוצהה
יאס
מוזמנת לשחק איתי אם בא לך
לפעמים כזה
pv
יש לי דמות ברובלוקס: 6edwin66
_E
כן תשלחי לי חברות יש לי שני משתמשים, lia4wilkomir וlia_200932
אני לפעמים
אם באלך להוסיף אותי קוראים לי wendy2005s1
היי
וואי הייתי משחקת בזה מלא פעם
כןן השם משתמש שלי הוא:talia817636