3 תשובות
זה כי עוד לא ראית אותי
אנונימית
שואל השאלה:
א רומנטי? קראתי על זה פעם ואני מנסה לחשוב שאני לא כזה. זה נורא לא לחוות את מה שכולם מתארים כדבר הכי טוב שיש..
אנונימי
או שבאמת אתה אדיש כמו שאמרת ואז נדפקת באמת...או שפשוט לא התנסית עם אף אחת ככה שזה לא התעורר אצלך