9 תשובות
בישראל זה לפי האמא כזכור לי
את יהודיה
ביהדות זה נקבע לפי האמא, אם אמא שלך יהודיה גם את
את מה שאת בוחרת להיות נתנה לך אפשרות משמיים שתוכלי לבחור במה את מאמינה יותר אם את מאמינה בנצרות או מאמינה ביהדות
את יהודיה (לפי היהדות)
WFM
בישראל זה לפי האמא
מה שאומר שאת יהודיה
את יכולה לחלגוג גם חגים נוצרים וגם יהודיים
על פי היהדות, את יהודיה.

אם תרצי - אוכיח לך שהנצרות - היא שקר, והיהדות - היא המקור.
את יהודיה
לפי היהדות את יהודיה ולפי הנצרות את נוצריה (שניהם חארטה)