4 תשובות
מיני מאוס
אפשר להשתמש בנקודות פשוט צריך שהנקודות יהיו דרך המשתמש של טורקיה ולא ישראל
שואל השאלה:
אויש
אנונימית
הבנתי שבשיין טורקיה אי אפשר להשתמש בנקודות
כי כל פעם שמחליפים מדינה הנקודות מתאפסות ונשארות למדינה שבה היית כשהרווחת אותן
פשוט פעם הבאה כשאת עושה ביקורת תעשי משיין טורקיה ואז הנקודות יהיו בטורקיה עכשיו כבר אין לך מה לעשות עם זה