5 תשובות
אני כן חושבת שיהיה עוד בצפון.
אבל אל תדאגי, יש לנו צבא שמגן עלינו כמה שאפשר.
וזה בסדר שאת מפחדת, תתעסקי בדברים אחרים בנתיים
אבל אל תדאגי, יש לנו צבא שמגן עלינו כמה שאפשר.
וזה בסדר שאת מפחדת, תתעסקי בדברים אחרים בנתיים
שואל השאלה:
אבל אין לי מה לעשות אני יושבת בסלון ורואה קופה ראשית וסתם משעמם לי אני לא רוצה לעשות כלום כי עם המזל שלי יהיה עוד ^^^
אבל אין לי מה לעשות אני יושבת בסלון ורואה קופה ראשית וסתם משעמם לי אני לא רוצה לעשות כלום כי עם המזל שלי יהיה עוד ^^^
אנונימית
תלמדי או משהו, זה מעביר את הזמן.
או שתדברי עם חברות
או שתדברי עם חברות
אני לא חושבת שיהיו עוד לצפון. כי אפילו נסראללה בעצמו אמר שהוא ראה איזה נזק גרמנו לו... וגם אני חושבת שהם רק רצו "להראות נוחכות
באותו הנושא: