9 תשובות
שואל השאלה:
מאיפה את
אנונימית
עדיף שתשארי בבית אבל אם את ממש רוצה לצאת אז תהיי בקרבת מרחב מוגן
אל תצאי פשוט
או שתצאי אבל ממש קרוב וליד מקלט
אני גם מנתיבות.
ולמה את מפחדת לצאת מהבית? אין אזקעות.. היה רק אתמול פעם אחת, והיום עדיין לא היה.
יש פה בלחץ 3 פעמים ביום אזקעות.
החיים בנתיבות ממשיכים כרגיל, חוץ חנויות בגדים.
את לא אמורה לפחד לצאת ולהמשך את החיים שלך כרגיל. אם את צריכה להחזיר תשפיות למקום אולי תצאי לפארק? ככה אני עושה, ואין מה לפחד, יש מקלטים בכל פארק.
אנונימית
שואל השאלה:
אני עדיין מפחדת
אנונימית
ממה את מפחדת?
הם לא יורים לכיוןן הדרום, הפ מנסים להגיע למרכז.
נתיבות זה לכיון באר שבע, באר שבע זה דרום, אין בדרום רטקות. יש ממש קצת.
אין לך מה לפחד
הייתי מציעה לך לבוא איתי לסיבוב בערב, אבל אנחנו לא מכירות לול
אנונימית
שואלת השאלה את בסדר? הייתה נפילה של קאסם בנטעים..
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני בסדר איזה בומים
אנונימית
יופי
אנונימית