10 תשובות
הגיוני בערך
גם אני ככה חחח ,את פשוט מפחדת לקבל את כול התצומת לב ביום הזה או שאת מתביישת
כן
למה? יום הולדת זה כמו יום חג...

יכולה להבין את הקטע של המבוכה והפחד שכל תשומת הלב תלך אליך - אבל קחי הכל בקלאס, זה היום שלך
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה, אני לא רוצה את התשומת לב המזיופת הזאת, כאילו ביום אחד כולם אוהבים אותך וביום השני כרגיל זה נראה לי דבילי ואני פשוט רוצה לעבור את היום הזה כרגיל כמו כל יום ובלי מתנות, ורק להתפלל לבקשה\משאלה לאלוהים וזהו
אנונימית
גם אני ככה אופסי
בול..
יש לי יום הולדת ב23 ובאמת שאין לי כוח לכל זה
אז הברזתי
גם אני אני אף פעם לא חוגגת
למה צריך לחגוג יום שמקדם את המוות בכלל
הגיוני
זה פשוט אומר שאתה כנראה מתבייש
שואל השאלה:
אכן^^
אנונימית