10 תשובות
זה נושא מורכב מאוד, אם אתם צריכים עזרה אתם יותר ממוזמנים לכתוב לי, אני אעזור
זה לא נכון....
בעברית אין דרך תקינה לנונ בינארים לדבר על עצמם
ולכן זה לא משנה איך הם מדברים על עצמם
שואל השאלה:
אני פשוט לא מרגיש בנוח כשקוראים לי "גבר" או כשמתייחסים אליי כאחד. תהיתי הרבה זמן לגבי הזהות המגדרית שלי והגעתי להבנה שזה לא עניין של גיל ושאני לא מרגיש בנוח כשמייחסים עליי מגדר כשאני פשוט לא מזדהה איתו
אני א-בינארי בארון, ותמיד חשבתי על שתי אופציות לצאת.
הראשונה יותר קלילה. אני יודע שזה ממש קשה לי להוציא את המילים עצמן מהפה ולכן כשיבוא היום ואני אצא חשבתי לעשות את זה בלי שאני אצטרך לדבר. להשמיע שיר יציאה מהארון, להכין עוגה שרשום עליה, לכתוב מכתב. תלוי מהי מידת הרציניות שאני רוצה (יש מלא יציאות מהארון בטיקטוק אפשר לקחת משם השראה).
השנייה זו הדרך שאני חושב שהיא יותר קשה אבל גם קצת יותר נכונה. להושיב אותם לשיחה רצינית ולהכניס אותם לאט לאט לנושא. להתחיל עם ''לפני כמה זמן התחלתי להרגיש...'' ולא לומר את זה ישר.
אולי אבל בסופו של דבר אם אבחר בדרך הזוז אני אגיד את זה ישר, כמו לקפוץ למים.

אני מקווה שמשהו מזה עזר...
בהצלחה
אנונימי
י' מהמוסד - להרבה א-מגדרייםות כן משנה איך פונים אליהם. ועובדה שהוא כתב שזה כן מפריע לו.

לי אין מגדר וזה כן משנה לי...
איך באמת אפשר לקחת דבר כזה ברצינות
אמא אבא אני א מגדרי
מקווה שאתה יודע לרוץ..
אנונימית
אני בקושי מצליחה לקרוא מה כתבת, העצות שאתן יהיו גרועות משל תינוק, מצטערת חח.