25 תשובות
שואל השאלה:
יש הבדל במקרם ביומיות/חודשיות
אנונימית
אני לא יודעת איזה מומלצות כי אני לא משתמשת בעדשות אבל אני חושבת שלא עדיף להשתמש בזה של אותו חברה, תנסי חברה אחרת
תתייעצי עם האופטומטריסט המטפל. את צריכה לעבור בדיקת התאמה ולא סתם ככה לנסות עדשות.
שואל השאלה:
עברתי בדיקות התאמה לפני שבועיים
היא הביאה לי עדשות חודשיות של ג'ונסון וגונסון.
בגלל כאבים בעיניים לאחר כמה ימים של שימוש בעדשות קבעתי טור לרופא עיניים והיום ההיתי אצלו
וזה מה שהוא אמר לי.

בעוד שבוע אני חוזרת לאופטימטרסית אבל איזה עדשות יומיות לבקש?
אנונימית
בבדיקת התאמה גם קובעים איזה חומר גלם מתאים לך לא רק מספר. זה לא אמור לקרות. תלכי למקום אחר.
שואל השאלה:
יש שינוי במקרם בין יומיות לחודשיות ?
האם כדי לי לבקש עדשות יומיות של ג'ונסון או שכדי לי לבקש חברה אחרת ?
( מזכירה שהעדשות החודשיות של ג'ונסון עשו לי אלרגיה)
אנונימית
שואל השאלה:
איך בודקים איזה חומר גלם
מתאים לי ?
אנונימית
שואל השאלה:
אולי זה לא בגלל העדשות אלא בגלל הבקבוק הזה שהביאו לי יחד עם החדשות
אנונימית
שואל השאלה:
הרופא עיניים אמר שזה מאוד נפוץ שיש תגובה אלגית לעדשות מגע חודשיות
אנונימית
באיזו תמיסה את משתמשת? (מקווה שלא לייף)
צריך לבדוק איזה חומר גלם מתאים לך.
מסתכלים על העיניים עם מנורה רואים אם יש יובש או רגישות בעיניים. בודקים גם עם עדשות בחנות עוד.
שואל השאלה:
זה התמיסה


חברות שלי אמרו שלא בדקו להם חומר גלם בהתאמה..
אנונימית
שואל השאלה:
אם יש לי רגישות בעניים ( כנראה שיש לי בגלל שיש לי אלרגיה לעדשות מגע חודשיות)
אז על איזה אתה ממליץ ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לנסות ג'ונסון acuvue
יומיות ?
או שיש לזה את אותו החומר גלם כמו החודשיות
אנונימית
צריך לעשות בדיקת התאמה.

התמיסה טובה גם לעיניים רגישות.
יש מצב שבכללי לא מומלץ לך עדשות. את צריכה בדיקת התאמה.
שואל השאלה:
הרופא עיניים אמר שזה נפוץ מאוד שקורה תגובה אלרגית מעדשות חודשיות.
וזה לא אומר שאני אלרגית לעדשות בכללי.
אני יבקש מהאופטומטרסיטית שעשתה לי התאמה שתבדוק לי חומר גלם.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בכללי
איזה עדשות מתאימות לעיניים רגישות ובכללי על מה אתה ממליץ?
זה מעניין אותי ..
אנונימית
צריך לעשות בדיקת התאמה כדי לראות מה מתאים. לכל אחד מתאים משהו אחר.
דברי איתי בפרטי, יש מצב שאוכל להפנות אותך למקום טוב להתאמת עדשות.
ואסביר לך אולי גם קצת על שימוש נכון, יש מצב שעשית משהו לא נכון שגרם לאלרגיה.
בינתיים אל תשתמשי בעדשות לפחות שבוע שהעין תחזור לעצמה.
שואל השאלה:
תודה רבה!
הרופא אמר שאני לקראת סיום ( ההחלמה מהתגובה אלרגית )
הוא אמר לי לשים את הטיפות לעוד 4 ימים.
אני נראלי יחזור לאותו המקום ויבקש לנסות חברות שונות של עדשות יומיות.

הרבה אמרו לי שעדשות חודשיות לא מומלצות
אנונימית
אם הייתה התאמה אז הבעיה היא לא בעדשות החודשיות אלא בשימוש לא נכון בהן.

בהצלחה!
שואל השאלה:
מה זה אומר שימוש לא נכון בהם ?
אנונימית
יותר מידי זמן, לא להרכיב נכון ועוד... יש מלא אפשרויות לשימוש לא נכון בעדשות...
שואל השאלה:
אוקי
איזה עוד אפשרויות יש בשימוש לא נכון ?
אנונימית
מלא!!!!!!
כדאי לך לעבור התאמה והדרכה מסודרת אצל אופטומטריסט.
שואל השאלה:
עברתי
אנונימית