8 תשובות
מגמה בתיכון? ביולוגיה נשמע לי הכי קשור
ביולוגיה
תלוי איזה יש אצלכם
אצלי נגיד יש רפואה אז ברור שזה וביולוגיה
ביולוגיה
ביולוגיה אולי
להתנדב במדא? או ממש לעבוד שם כי להתנדב אפשר גם לפני התיכון וזה
אנונימית
ביולוגיה, רפואה (יש אבל לא בכל בית ספר), וגם לפי מה שהבנתי שנה הבאה רוצים לפתוח מגמת מד"א אשכרה (רציני אני לא צוחק)...