6 תשובות
חונקות אותו?
ממשיכה ללכת חח
מנסה ליצור קשר עין וחיוכים וכאלה
הייתי מבקשת את האינסטגרם או סנאפצט או פשוט מס טל..
בדברים האלה אני ההפך מביישנית.
אבל זה כן מאד תלוי אני לא אלך לכל אחד.
בדברים האלה אני ההפך מביישנית.
אבל זה כן מאד תלוי אני לא אלך לכל אחד.
כלום , אולי מסתכלת עליו ואז ממשיכה בחיי , גם לבד וגם עם חברה
אם אני לבד לא הייתי עושה כלום אבל אם יש לידי חברה בטח הייתי לוחשת לה באוזן פאק הוא כזה חתיך או משהו כזה
באותו הנושא: