14 תשובות
מה היא ממש לא חסרת רגשות
נכון היא פחות מפגינה את הרגשות שלה מאחרים אבל זה לא אומר שאין לה רגשות זה כמו להגיד שלליווי אין רגשות סתם כי הוא לא מראה אותם
שלא נדבר על זה ש90% מהפעולות שלה נובעות מאיך שהיא מרגישה כלפי ארן
נכון היא פחות מפגינה את הרגשות שלה מאחרים אבל זה לא אומר שאין לה רגשות זה כמו להגיד שלליווי אין רגשות סתם כי הוא לא מראה אותם
שלא נדבר על זה ש90% מהפעולות שלה נובעות מאיך שהיא מרגישה כלפי ארן
וואו עד כדי כך?
מיקאסוש מושלמת מה יש לא לאהוב בה?
מיקאסוש מושלמת מה יש לא לאהוב בה?
יא זבל ^^
אני סיימתי את המנגה ואני יודעת כבר אבל בכל זאת
אני סיימתי את המנגה ואני יודעת כבר אבל בכל זאת
מיקסה היא הדמות הכי נורמלית שמה והיא חסרת רגישות כי מצידה שכל העולם יחרב ורק היא וארן יהיו קיימים ואם מישהו יגע בארן היא תשרוף אותו חי
תחשוב מה שאתה רוצה זה בסדר אבל יש לה רגשות היא יכולה להתאבד בשביל ארן
רק בריאות
הייתי עושה אותה
מיקאסה מדהימה אני מאוהבת בה שתיקח אותי כבר ועעאר
ושתבינו שאני אומרת את זה בתור מישהי שעד לפני כמה זמן ממש לא אהבה את מיקאסה
תקשיבי את לא יכולה לקרוא לו עיוור כול בן אדם רואה את העולם אחרת אז הוא אמר את הדעה שלו ואנחנו אמרנו את שלנו זה בסדר לא להסכים אבל לקרוא לו עיוור זה ממש לא יפה
אבל באמת צריך להיות עיוור בשביל לקרוא למיקאסה חסרת רגשות. היא ליטרלי מונעת מהרגשות שלה וכמעט תמיד הולכת לפי הרגש ולא לפי ההיגיון
שקט! אל תדבר ככה על מיקאסה! לך מפה! איו!
תאמת שגם אני לא אוהבת אותה כ"כ.
בגלל האובססיה המוגזמת שלה לארן, זה די מעצבן.
בגלל האובססיה המוגזמת שלה לארן, זה די מעצבן.
חסרת רגשות? ממש לא
לא באלי לעשות ספויילרים כי אני לא יודעת באיזה פרק ועונה אתה אבל יש איזה אלף דוגמאות לכמה שהיא לא חסרת רגשות
אז אני פשוט אגיד שיש לה חברות ככ חמודה עם סשה, היסטוריה, ארמין, ושלא נדבר על זה שהיא כל הזמן מגנה על ארן ומונעת בגלל הרגשות שלה אליו
עונה 2 היה קטע ממש מרגש עם מיקאסה וארן שאתה צריך להיות עיוור כדי לראות את זה ולהגיד שאין לה רגשות..
מה גרוע בה? היא אקרמן, היא ליטרלי הבחורה הכי חזקה בסדרה הזאת, היא הכי חזקה מהדור שלה בחיל הסיור, והיא ברמה של ליווי אפילו
אתם הופכים את הדמות של מיקאסה לדמות שהדבר היחיד שיש בה היא שהיא אובססיבית לארן וזה ככ מטומטם בככ הרבה רמות
מיקאסה היא דמות חשובה לעולם של aot בגלל החוזקה שלה
ויש לה לב ככ טוב והיא מקסימה
אני לא יודעת אם אתה עיוור אבל בסדר
לא באלי לעשות ספויילרים כי אני לא יודעת באיזה פרק ועונה אתה אבל יש איזה אלף דוגמאות לכמה שהיא לא חסרת רגשות
אז אני פשוט אגיד שיש לה חברות ככ חמודה עם סשה, היסטוריה, ארמין, ושלא נדבר על זה שהיא כל הזמן מגנה על ארן ומונעת בגלל הרגשות שלה אליו
עונה 2 היה קטע ממש מרגש עם מיקאסה וארן שאתה צריך להיות עיוור כדי לראות את זה ולהגיד שאין לה רגשות..
מה גרוע בה? היא אקרמן, היא ליטרלי הבחורה הכי חזקה בסדרה הזאת, היא הכי חזקה מהדור שלה בחיל הסיור, והיא ברמה של ליווי אפילו
אתם הופכים את הדמות של מיקאסה לדמות שהדבר היחיד שיש בה היא שהיא אובססיבית לארן וזה ככ מטומטם בככ הרבה רמות
מיקאסה היא דמות חשובה לעולם של aot בגלל החוזקה שלה
ויש לה לב ככ טוב והיא מקסימה
אני לא יודעת אם אתה עיוור אבל בסדר