5 תשובות
בכל שאלה או תשובה שאתה פותח יש לך אפשרות ללחוץ על החץ בצד שמאל למעלה של השאלה או התשובה ולבחור ב'אנונימי'.
כששואלים יש משולש למעלה בצד שמאל. תלחצי עליו ותהייה לך אפשרות "שאלה אנונימית".
שואל השאלה:
תודה❤
ששואלים יש חץ כזה קטן למעלה ואז אפשרות של "שאלה אנונימית" ושפותחים את השאלה רואים שכתוב "אנונימי" או "אנונימית" לפי מה שסימנת בפרופיל סטיפס אם את "בן" או "בת" ולא יהיה אפשר להיכנס לחשבון סטיפס שלך או לראות את התמונה. וגם אפשר גם לערוך את ה"אנונימי"/"אנונימית" ולכתוב "אנונימיים" או "אנונימי.ת.ים" או כל דבר אחר שאת רוצה. אם יש לך עוד שאלות על סטיפס אני פה((:
כאשר אתה פותח את השאלה או התשובה באפשרותך ללחוץ על החץ בצד שמאל למעלה של השאלה/התשובה ולבחור ב*שאלה/מענה אנונימי/ת*.