44 תשובות
לא נראלי יש בסטיפס תומכיי פלסטין אני חושב וגם אם כן אז אחדיים
הפלסטינאים זה העם הנבחר

בצחוק מה יש לכם

כיאלו אני אמרתי את זה בצחוק אבל רבתי עם איזה מישהו והוא אמר לי את זה
אנונימי
אין לי מושג הם רואים שהם מפציצים אותנו ועדיין אוהבים אותם
יש להם את אותם טענות שיש לנו פשוט הפוך, תנסי לדבר פעם אחת עם פלסטיני ואת תראי בעצמך
טענות כמו אנחנו היינו פה קודם
אללה הקדיש לנו את השטח הזה
היהודים מתפרעים
וכו'
אבל לא כולם ככה, יש אנשים כמוני ב-2 הצדדים (יהודים וערבים) שרוצים שלום במסגרת 2 מדינות ל-2 עמים או רוצים שלום באופן כללי בלי להתעסק במי היה פה קודם או לא
אז ככה , אני לא תומכת בפלסטין אלא במדינה שלנו אבל אני נגד מה שקורה לערבים בעזה ולערבים בארץ , ערבי עזה חיים בכלוב שאסור להם לצאת ממנו הם פשוט חיים במקום כל כך נוראי ואין להם איך להשתחרר מהמקום הזה כי המדינה שלנו מונעת את זה מהם , גם שם ממש עניים וחסר להם אוכל ומזון בגדים וכל הדברים שמגיע לכל ילד לקבל , וזה בגלל שהמדינה שלנו כל כמה שנים מפוצצת אותם והורגת מלא משפחות כמובן בשביל להגן עלינו מחמאס אבל מה קשורים המשפחות האלה ...
גם אם את מסתכלת על זה מהצד את תביני שזה לא הגיוני לכחת לאנשים את הארץ שלהם והביתים שלהם ואז לא לצפות מהם לשנוא אותנו או לא לרצות להחזיר את הביתים שלהם חזרה , אז השנאה שלהם כלפינו הגיונית ...
לגבי ערבי ישראל רוב היהודים בארץ מתייחסים אליהם בגזענות וכאילו הם סוג ב , בגלל מה רק בגלל הגזע שלהם??? , זה לא הגיוני בכלל ולא מקובל בשום חברה ,אז למה אנחנו מצדיקים את המעשים שלנו? , אנחנו העם הנבחר לא לשכוח , מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ -אני מרגישה שאנחנו מתייחסעם אליהם כמו שהעולם מתייחס אלינו , למה כל השנאת חינם הזא
ת , יש מלא ערבים שתומכים במדינה ותאמיני לי שאם התיחסנו אליהם מהתחילה בשוויון המצב לא היה מתדרדר עד כך
אני אשלח לך כמה https://instagram.com/eye.on.palestine?utm_medium=copy_link
https://instagram.com/fadi.mghari?utm_medium=copy_link
שוב אני לא נגד המדינה שלנו ואני ממש אוהבת המדינה שלנו פשוט יש כמה דברים שאני לא מסכימה איתם
אנונימית
3 צודק
ממש הופתעתי מכמה שיש להם בדיוק אותם הטענות
הם אפילו טוענים שחמאס מגן על המדינה שלהם, מגוחך לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית, אבל אפשר להבין כי אנחנו מפחדים שהם יהרגו אותנו שהם נכנסים וזה לא שהם לא נכנסים בכלל וגם המצב שם מזעזע כי גם החמאס לוקח להם כסף שזה גם לא הוגן גם אני מרגישה רע על הילדים שם וגם נלחמנו לכדי לקבל את הארץ הזאת מה שכן זה באמת מעצבן שמתייחסים עליהם כסוג ב אמן והיינו יכולים לחיות נורמלי...
שואל השאלה:
וליאן תמונה מהממת❤
צודקת , אני מקווה שבהמשך יהיה שלום ולא יהיה מלחמות יותר
אנונימית
אנונימית
התשובה הראשונה הוא בכלל יהודי הוא לא ערבי
אחת פה שאמרה שלאנשים בעזה אין כסף כי המדינה מפציצה אותם, רק אומר שעזה היא תחת הראשות הפלסטינאית והרשות הזאת מקבלת מיליונים כל הזמן ולאן הם הולכים 40% לראש הרשות, 40% למטרות טרור ו10% לשאר תושבי עזה... עכשיו תבינו לבד למה הם חיים ככה
אני בעד לשחרר את פלסטין ואת התושבים שלה אבל לא מישראל, מחמאס. ישראל לא פוגעת בהם אבל חמאס לוקח להם הכל והחיים שלהם בזבל בגללו.
אני בעד ישראל באופן כללי בעיקר כי אני גר כאן אבל אני גם בעד פלסטין אבל לא בעד חמאס היום יש בעזה הרבה ילדים וחפים מפשע שחיים בתנאי חיים מזעזעים ובגלל שהחמאס הוא זה שמנהיג את המדינה הם לא מכבלים את מה שהם צריכים אני חושב שהפתרון הוא שתי מדינות אם הנהגה מתפקדת רבל זה לא יעבוד עד שהחאמס יצא מהתמונה
חס וחלילה אני יודעת שאפילו המדינה שלנו מעבירה להם כסף ..., פשוט בגלל שהמדינה שלנו מפוצצת אותם אז הם מבזבזים מלא כסף על בתי חולים ושיקום ביתים
אנונימית
הם לא מבזבזים כמעט כסף על בתי חולים ועל שיקום, הם מבזבזים כסף יותר על הכנת מנהרות, רקטות, הבאת נשקים ויצורם
וגם על בטח סמים וכל החרא הזה
שואל השאלה:
הם מבזבזים את זה יותר על נשק במקום לדאוג לאזרחים....לפי מה ששמעתי
לא התושבים לא קשורים לחמאס , פשוט חמאס שולט בכסף ולא נותן לאזרחים שלו ובמקום זה הוא מבזבז את הכסף שלו על נשקים ...., אבל הסכום הקטן שנשאר לאזרחים הולך על בניית ביתים ודברים שנהרסו...
אנונימית
לא פלסטינאי אבל יצא לי לדבר עם הרבה -

הטענה הנפוצה זה שבאנו ב1948 והעפנו אותם מכאן אחרי הכרזת המדינה, ושאם לא היינו באים אז היהודים שחייו כאן היו חיים בשלום עם הפלסטינאים.

השם פלסטין בא מן הסתם מהתקופה שהרומאים כבשו אותנו וקראו לאזור פלסטין והשם נדבק.

כמה עובדות שאי אפשר להתעלם:
לא היה עם פלסטיני, לא הייתה מדינה ולערבים במקום לא הייתה זהות לאומית עד הקמת המדינה, אבל כן קראו לאזור פלסטין, היה מטבע שהיה כתוב עליו "פלשתינה" בעברית, פלסטין באנגלית וכנראה מה שנראה גם בערבית.
זה היה השם ואין מה לבכות על זה.

השטח הוא כן כבוש / משוחרר, תקראו לזה איך שבא לכם זה לא באמת משנה לי, כי כן גרו כאן ערבים שהיגרו בעקבות מלחמת העצמאות, ככה עובדות מלחמות והם צריכים להתמודד עם זה, כמו שרוסיה כבשה את חצי האי קרים ואף אחד בעולם לא בוכה על זה אין סיבה שהם יבכו על שטח "כבוש" מלפני כמעט 80 שנה. (ואין סיבה שהם יבכו על מלחמה שהם עצמם יזמו)

עוד טענה זה שברגע שהכרזנו על המדינה ב48 התחלנו טיהור אתני, מה שמן הסתם לא נכון כי הם התחילו במלחמה, והיו כאן פוגרומים מצד הערבים.

עוד מספר שקרים זה שצה''ל הוא אלים ושאר שטויות, מי שרוצה עוד מידע והפרכות בשביל לריב עם אנשים בטיקטוק מוזמן לדבר איתי בפרטי :)
2T
שואל השאלה:
אבל זה מובן מאליו שהם יבזבזו על זה כסף ונחזיר אש חזרה גם פה נהרסו בתים
נכון , אני פשוט מסבירה לו למה מאשימים המדינה שלנו בהיותם עניים
אנונימית
1) הסכום הקטן לא מספיק ממש לאזרחים לבניית הבתים
2) מפציצים את הבתים כי שם חמאס מסתירים את המשגרים והציוד שלהם
3) tomer גם אל תשכח שרוב המדינות בעולם הצביעו בעד הקמת המדינה
שואל השאלה
אין להם מה להפסיד אז הם קונים רקטות
שואל השאלה:
הם גם רוצים נשק הם לא יכולים להיות בלי למרות שאנחנו לא נתקוף אם הם לא יתקפו (נכון?)
שואל השאלה:
כי הם תמיד אומרים שהצבא שלנו לא מוסרי והורגים ילדים אז הם רוצים להגן על עצמם למרות אני לא מאמינה שאנחנו באמת עושים את זה
למה שתרצו שלם איתם כבר דיי הם לא רוצים איתנו למה בכוח שיזדיינו
אני בכללי רוצה שלום כי לא מגיע לשום ילד לחיות ככה , תסתכלי למעלה על הקישורים ששלחתי אם באלך...
אנונימית
כן, אם הם לא יתקפו אנחנו לא נתקוף
אלא אם נמצא תוכניות גדולות שלהם או בכירים שמבוקשים ואז נעשה חיסולים
שואל השאלה:
לא כולם ככה אני חושבת תמיד יש טוב ורע בגל חברה אני רואה הרבה ערביי ישראל שממש מזועזעים ממה שקורא עכשיו ויש כאלה כמו ביפו ולוד שנגדנו , פלסטינים לא שמעתי אבל איתם אי אפשר לדעת כי יהרגו אותם אם הם היו בעד ישראל
באמת מבאס מה שקורה שם והלוואי שזה לא היה ככה אבל תחשבו על העובדה שעם כמה שניסינו לחיות איתם וכמה שניסינו לתת להם שטחים הם רק ניצלו את זה בשביל להרוג אותנו, אפשר לראות את זה בהסכמי השלום עם יצחק רבין שרק גרמו לפיגועים ולפחד של לצאת לרחוב או לנסוע באוטובוסים כי הם היו מתפוצצים באוטובוסים ולא ידעת אם תחזור הבייתה או לא. פעם הם יכלו להכנס לפה חופשי וזו הסיבה שהפרדנו בינינו ויש גדר
אז תכלס זו הגנה עצמית ואי אפשר לגור ביחד
הפיתרון היחידי הוא שתי מדינות נפרדות לשני עמים.
אנונימי
שואל השאלה:
זה גם כי החמאס שם אי אפשר לדעת מה היה בלעדיו... למרות שאני גם חושבת ששלום לא מספיק ויכול להיות שעדיין היו ריבים
אוקי אז אני לא תומכת בפלסטין הוא משהו כזה אבל לפני כמה שעות דיברתי עם פלסטיני והוא אמר לי שירושלים היא רק של הערבים ואנחנו לקחנו אותה רק לעצמנו משהו כזה
זה לא קשור לחמאס, הסכסוך קיים כבר מאה שנה עוד לפני החמאס וגם פעם עשו פרעות ביהודים ואנחנו כמובן החזרנו, לגור ביחד לא יעשה טוב לאף אחד צריך שתי מדינות נפרדות נקודה
אנונימי
אני ערבי עם תעודה כחולה אבל תומך בפלסטין
אני יודע שתצאו עליי ואקבל מלא מינוסים אבל זה פשוט מה שאני תחשבו שהייתם גרים פה שנים על גבי שנים והיו מגרשים אותכם בטענה שהיו פה לפניכם זה פשוט לא פייר בשום צורה תחשבו שזה לא היה בתקופה של היום זה קרה בתקופה ישנה והמשפחה שלי חיה פה תמיד אף פעם לא עזבו
אנונימי
^אני מוסיף ואומר שאני כמובן מגנה את האלימות של הערבים ושל היהודים כאחד אני פשוט רוצה שלום בלי גזענות רק אהבה
אנונימי
אני דאאפקהה תומכת בדעה שלך
אנונימית
לא צריך לתת להם עוד מדינה נו בחייאת, יש להם כל כך הרבה מדינות ועכשיו התפנה מלא מקום בלבנון וסוריה אם בא להם
boom its me
סוריה ולבנון יש מלחמות בינהם .
ומה זה משנה כמה מדינות יש? המקום הזה שלי כמו שהוא שלך אם היו עכשיו באים לפה עם שהיה פה לפני היהודים (למרות שאין כי הם נכחדו)והיה מגרש אותך ואומר לך לאוגנדה (נגיד והיא הייתה מדינה יהודית) היית רוצה? לא כי זה הבית שלך ואתה שייך לפה ולא תרצה לגור במקום אחר ועוד מקום גרוע
אנונימי
אני לא מתנגד לזה שנגור ביחד, אני כן מתנגד לתת חלקים מהמדינה שלי לערבים
בסדר דעה שלך דעה שלך אם הייתי יהודי גם אני הייתי מתנגד ברור אללה יודע מה יהיה נחיה ונראה חבר
אנונימי
פלסטין לא קיימת. אין כזה דבר פלסטינאים.
ולשחרר את פלסטין ממי בדיוק?
חמאס שולט בעזה. לא ישראל. התנתקנו מעזה, אבל הם הצשיכו להשאר בכיינים ובטלנים ובזבזו את כל הכסף שלהם על טרור. מה ישראל היא הבייביסיטר שלהם? אני באמת לא מבינה את הקטע הזה.
אילו רק הם היו משקיעים את כל האנרגיה הזו בלהפיל את חמאס ולבנות לעצמם חיים נורמלים... אבל לא, מה פתאום... למה שהם יטרחו?
^יש דבר כזה פלסטינים עם פלסטיני אתה לא יכול להתכחש לזה
וישראל מחוייבת לזה חחח רואים שאתה ילד
אגב זה שאמרת "אילו היו משקיעים את האנגריה בלהפיל את חמאס ולבנות לעצמם חיים נרמלים"
זה כמו שאני אגיד אלו היהודים בשואה היו מנסים להפיל את השלטון הנאצי ולברוח

זה לא כזה פשוט אז תפסיק
ופלסטין זה לא רק עזה לול
אנונימי
לגור ביחד בחיים לא הולך לעבוד
אפילו הערבים השפויים שחיים איתנו מתהפכים עלינו בתקופות רגישות והם גם לא רוצים לגור איתנו
הדבר היחיד שיכול איכשהו לסדר את המצב זה מדינות נפרדות
אנונימי
נו באמת לפני כן לא הייתה פה מדינה ערבית היה פה את המנדט הבריטי, רצו לחלק את ישראל לשתי מדינות אבל לא הסכמתם ויצאתם נגדו למלחמה שהייתם בטוחים שתנצחו בה כי חשבתם שאני ו קטנים וחלשים. אף אחד לא גנב מכם שום דבר. תתבגרו.
נחשו מה?
חמאס שולט בעזה. לא ישראל. תפנו את האצבע המאשימה שלכם כלפיו.
מלכת הג'ונגל
ישראל שולטת על כלל עזה אבל החמאס שולט כאילו בפנים
ואגב אם היינו רוצים היינו יכולים לפרק את החמאס ולחזק את פת"ח כלכלית אבל יש פה מישהו בממשלה שלא כל כך רוצה לעשות את זה.. (רמז: יש לו שיער סגלגל)