7 תשובות
איך כתבת פה שאלה בלי קליטה ? זה יותר מעניין
שואל השאלה:
יש לי אינטרנט אבל אין קליטה באזור שאני גר בשביל טלפונים (אפשר להתקשר רק דרך הווצאפ כאילו)
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי, הכל דרך מיילים
אנונימי
אה , אז תתקשר עם הדואר
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא דרך משרד הפנים, זה השגרירות של ארה"ב והם עובדים עם דואר ישראל
ויש להם את הכתובת אבל לא מבקשים את הקומה ואת המספר דירה, הם מתקשרים אליך לפני כנראה בשביל לשאול את זה
אני אדבר עם הדואר עכשיו
אנונימי
מה אבל איך ההודעה הועבירה אילך בלי קליטה??
אנונימי
תתקשר למשרד הפנים דרך טלפון אחר(או למספר הטלפון שממנו הזמנת את הדרכון) ותאמר שככה וככה..... ולא אמרת להם את הכתובת שלך, והם ירשמו...