5 תשובות
למה לא? זה רק הופעות לא?
אבל אם דתייה אז לא ראוי בכלל
אבל אם דתייה אז לא ראוי בכלל
ברור..
כן ממה שאני זוכר
מזה עיר הנוער?
ברור אני הולך ואני בן 14...
באותו הנושא: