5 תשובות
גם אצלי זה ככה.
אני מעדיפה לעשות עכשיו ולהיפטר מזה אבל בטוח יבטלו את זה וזה יהיה במועד שנקבע 9.6
כי בינתיים ביטלו את הבגרות ברביעי ל5 יחל אצלי בבית ספר אני בחמישי.. נראה מה יהיה
תלוי כמה את מרגישה מוכנה
אם את בטוחה ב-100% עם החומר תגשי ברביעי/ חמישי, אם לא אז במועד המאוחר
שואל השאלה:
אני לא בטוחה עד כמה אני אצליח במועד מחר.. לא מרגישה מוכנה 100 אחוז..
אנונימית
אז לכי על ה-9/6, יותר בטוח ויהיה לך יותר זמן להתכונן
שואל השאלה:
תודה לכם חברים!❤
אנונימית