24 תשובות
לדעתי לא
לא נראלי שזה חוקי כי הבת עוד קטינה
אנונימי
טוב.. לפי החוק זה אפשרי.
אז למה לא?
אנונימי
לדעתי לא
זה כן חוקי אבל
שואל השאלה:
הוא רק שנה בצבא
חחח לא ממש לא
זה בסדר גמור.
זה חוקי.
בהצלחה (:
האמת כבר לא אכפת לי מבנות כמוך לכי על האחוז אחד שהוא באמת מלאך ולא זתם מנצל אותך בגלל הגיל אז בהצלחה
^ אין בזה שום קשר.. וואו אתה כל כך ממורמר.
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו מתכתבים כבר חודשים
ואמרתי לו אצ הגבולות שלי והוא אמר לי את שלו וגם לא הכרו דרך האינטרנט הוא שירת אצלי ביישוב איזה שבת
סבבה אני ממורמר זה פשוט ככ ברור שזה יקרה אבל כמובן יש כמה אחוזים שלא אז תפדל מקווה שתפלי על כמה האחוזים שלא
שואל השאלה:
אתה מדבר מתוך ניסיון?
אממ לא מתוך ניסיון אבל דווקא הרבה בנות דיברו איתי פה על זה


ביקשת תחוות דעת שלי נכון? אז די אמרתי אותה שחררו
שואל השאלה:
אני לא כועסת
באמת רציתי את החוות דעת שלך פשוט איך שכתבת את זה
נראה שאתה.מזלזל
שואל השאלה:
אבל לא שופטת תכתוב מה שאתה רוצה
אני באמת מזלזל ואני עוד עצרתי את עצמי
ברור למה לא?
להיות בקשר שלא הולכים להתחתן בזמן הקרוב - זה אסור.
ברור
אני ובעלי בין שנתיים לשלוש
זה ממש סבבה
בתכלס כן
בדיוק כמו שמישהי בת 20 יכולה להיות עם מישהו בן 23
אנונימית
^^^^ right
פשוט לא. רעיל ביותר.