14 תשובות
7 יפה
לא אהבתי כל כך. 1
שואל השאלה:
אבל תרשמו למה זה לא יפה מה אתם מטילים פצצה ובורחים כולה בגד ים שחור עם סמל קטן חחח
אבל תרשמו למה זה לא יפה מה אתם מטילים פצצה ובורחים כולה בגד ים שחור עם סמל קטן חחח
אנונימי
7 8 כזה
פחות אוהבת את הגזרה
אוי זה זוועה
8, הוא חשוף בגב
1-
7 וחצי
2, לא הטעם שלי
6.5 , ממוסחר , הלוגו , המקום שנמצא הסימון מאוד בולט ופשוט מכער את הבגד ים , או שהכול שחור או שהכול מקושט.
4,עדיף שיהיה רק שחור ואז זה יהיה 9
מכוער להפליא
באותו הנושא: