2 תשובות
שואל השאלה:
כע אבל אצלנו אין דבר כזה להסתיר והילדים צריכים להיות פתוחים עם ההורים והוא חושב שאני מסתירה ממנו דברים גדולים אבל זה לא נכון אני פשוט לא רוצה שהוא יראה את ההתכתבויות שלי עם חברות שלי כי זה מביך.......
מה אני עושה??
אנונימית
תגידי שזה ההודעות שלך, הטלפון שלך והפרטיות שלך ותאמרי שאם הוא באמת סומך עלייך הוא לא יגע לך בטלפון