7 תשובות
כלום זה חארטה
רק התעודות של כיתה ט משבצות אןתך ליחידות ואם תהיה בכיתה עיונית
גם לנו אמרו את זה שנה שעברה בכיתה ח
והם לא צריכים את זה הם אומרים כדי שתשקיע
שואל השאלה:
אבל זה כאילו תקופת קורונה אז אולי זה שונה וגם הנה הייתה את הראשונה ששלחה
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוק!
אנונימי
שואל השאלה:
אבל המורה כאילו היא ראתה אותי פאקינג בוכה לידה וממש מתחנן והיא אמרה שהיא ממש מצטערת ושהיא תנסה להתחשב כאילו ווא דא פאק למה שהיא תזייף את זה
אנונימי
אם אתה עובר בית ספר זה כן משפיע. בכללי ציונים ותעודות בחטיבה לא כאלה משנים.....
את מגישה בקשה עם התעודה הזו לתיכון

עריכה: ממש סליחה לא ראיתי את האנונימי סוריי
כלום אף פעם