6 תשובות
לא עשיתי אבל זה די ברור שאני אתמול במדינה שלי
כן עשיתי מחקר, וכן קראתי על זה, ותפסתי את העמדה שלי לא בגלל ההורים שלי לפי המחשבה שלי וההבנה שלי.
כן. ומתברר שהם סתם חבורה של פחדנים ובכיינים. אם באמת עשית מחקר בנושא אז אתה יודע מה באמת מדינות ערב חושבות עליהם, כמו שאמר מובארק על ג'ארפת כלב בן כלב.
אני למדתי את זה דיי הרבה.
עשיתי קורס לפני קצונה ושם חייבים ללמוד את ההסטוריה של הסכסוך.
יש ממש חצי ספר על זה
עשיתי קורס לפני קצונה ושם חייבים ללמוד את ההסטוריה של הסכסוך.
יש ממש חצי ספר על זה
הייתי אומרת 60% בנושא
ובגלל זה אני לא גיבשתי דעה/ אומרת דברים על זה
אם שואלים אותי דברים כאלה אני בדרך כלל אומרת אי אפשר להסתמך על צד אחד, יכול להיות שמה שאנחנו חושבים עליהם זה מה שאנחנו חושבים שהוא נכון אבל מבחינתם זה הפוך ואנחנו "הרעים" בסיפור...
וזה גם לא ממש מעניין אותי בתכלס אני הייתי רוצה מצב שיגרום טוב לכולם (גם אם זה קלוש)
ובגלל זה אני לא גיבשתי דעה/ אומרת דברים על זה
אם שואלים אותי דברים כאלה אני בדרך כלל אומרת אי אפשר להסתמך על צד אחד, יכול להיות שמה שאנחנו חושבים עליהם זה מה שאנחנו חושבים שהוא נכון אבל מבחינתם זה הפוך ואנחנו "הרעים" בסיפור...
וזה גם לא ממש מעניין אותי בתכלס אני הייתי רוצה מצב שיגרום טוב לכולם (גם אם זה קלוש)
אני יודעת על הסיכסוך ממחקר וגם מהמשפחה בזכות ספר שכתב אחד האנשים במשפחה שלי וגם מפיגוע שאיבדתי בו את קרובת משפחתי ואת שלושת ילדיה ובעיקר ממחקר אחרי שלמדתי על הסיכסוך למתכונת עשיתי מחקר מעמיק ואני גם רואה את מה שקורה במציאות ועוד
באותו הנושא: