6 תשובות
קודם כל מזל טוב:) ואם קנית לעצמך משהו שאתה רוצה אתה לא צריך להרגיש רע עם עצמך גם לי זה קורה לפעמים אבל אל תשים על אף אחדד תעשה מה שאתה רוצה בכסף שלך ואף פעם אל תתחרט!
אל תרגיש רע
אני מכירה תהרגשה הזאת
זה בסדר זה מה שרצית
ד"א מאיפה קנית וכמה עלה?
אני מכירה תהרגשה הזאת
זה בסדר זה מה שרצית
ד"א מאיפה קנית וכמה עלה?
לא יעזור לך להיות עצוב עכשיו
תהנה ממנו הכי חשוב!
תהנה ממנו הכי חשוב!
לדעתי, עזוב את כולם... העיקר שאתה מאושר איתו...
תכלס, לך יש אייפון 5, זה מקנאה..
תכלס, לך יש אייפון 5, זה מקנאה..
תביא לי (: סתם תעשה מה שמרגיש לך נכון עם זה מה שרצית אז תרגיש טוב עם עצמךת
קנית? אתה מאושר? זה הכל.
באותו הנושא: