14 תשובות
שואל השאלה:
את המלכה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
את כולם אהבת?
אנונימית
חח תודה אם את רוצה סגנון ספציפי תגידי לי
ממילא משעמם לי
כן הם יפים רצח, אני עשיתי פעם אחת את כל האצבעות צבע טבעי ואצבע אחת עם התמונה של הלק עם החמניות
שואל השאלה:
ואוו זה הורסס
אנונימית
שואל השאלה:
רעיון פצצה
אנונימית
הנה מה שעשיתי
שואל השאלה:
ואי אחותי נדיר
איזה ציפורניים יפות יכלבה
אנונימית
תודה תודה ❤ אבל באסה הם אורכות לי ממש מהר
אני שמה לך כלמני בגלל שאני לא יודעת איזה סגנון את רוצה