10 תשובות
כ-ן. אתה לא תבין איך הסתדרת עם גלקסי אחרי זה
שואל השאלה:
איזה אייפון יש לכם?
אנונימי
כןכן היה לי אנדרואיד תקופה אפלה חחח קיצר זה כזה כיף נשבעת כדאי מאוד!
שהיה לי אנדרואיד אחרי חודשיים נמאס לי מהטלפון והייתי כזה איכ איזה טלפון חרא ואני עם האייפון 11 שנה כבר ואני מתה עליו והוא אחלה טלפון והייתי סקפטית בנוגע לזה כי היה לי פעם אייפון 5 שהיה חרא אבל הם השתנו והתחילו להיות טובים אז כדאי
בתור אחד שעבר את השינוי הזה מתרגלים בימים ספורים ואתה תצטער שלא עשית את זה עד עכשיו זה עולם אחר
כן! היה לי פעם אנדרואיד ועברתי לאייפון הדבר הכי טוב שעשיתי.
כן כן כן. הדבר הכי שעשיתי בחיים שלי
כן