8 תשובות
שום הפסקת אש, בשעה האחרונה (כמו כל השבוע) אנחנו תוקפים בלי סוף. כנראה בצד השני מפחדים
דקה הם מכינים לי שווארמה
צהל עכשיו מפציץ אותם אין הפסקת אש
#1
לא זה עניין של זמן
לא.. פשוט פגענו בהם חזק והם עסוקים יותר בלחזק את הגלידה שלהם מאשר להתקיף אותנו , אבל אנחנו עדין נעשה את הכי טוב בשביל לטגן אותם מכל צד
אנחנו לא בהפסקת אש
"השקט שלפני הסערה" מכיר ?
לא איזה לא הסכמנו להפסקת אש