5 תשובות
יכול להיות קנאה
למה אתה קורא לו חבר הוא בייסיקלי מקנא בך.
שואל השאלה:
אתם חושבים שהוא מקנא בי?
אנונימי
אח שלי אל תפגע אפילו שהוא חבר טוב שלך יכול להיות שהוא מקנא בך מנסיון אל תפגע זה מראה שהוא רוצה להיות כמוך ופעם הבאה תגיד לו "חחח אח שלי, הכל טוב אני יודע מי אני ומה אני תחסוך את זה" לפי מחקרים זה עובד והוא פשוט מפסיק
אולי זה בציניות אבל אם זה לא אל פשוט אל תקרא לו חבר הכי טוב או חבר בכלל פשוט ניתוק קשר חברים בכללי וחבר הכי טוב בעיקר אמורים לעלות לך את הביטחון ולא להוריד אל תקשיב לאף אחד אני בטוחה שאתה לא מכוער
:)