3 תשובות
אני עשיתי בקמיליון ברעננה ממליצה ממש ובליס נראלי קראו לו בכפר סבא שהרבה עשו
שואל השאלה:
לפחות ההומלסים נהנו?
Op0
מה מועדון אני בבתמצווש עשיתי מופע שירה ל2 הומלסים באיזה מקלט
אנונימית