7 תשובות
יש מצב שאת צודקת
לא ידעתי שהם תקפו פאק.. גם אותי הכנסת הרגע לחרדה אני גר בצפון מקווה שלא יהיה משהו..
שואל השאלה:
אופס סליחה, אני אעודד ואגיד שהייתה רק אזעקה בשטח ישראל וגם זה היה בעיר הכי צפונית וזה נפל בשטח לבנון קרוב לגבול בערך
אופס סליחה, אני אעודד ואגיד שהייתה רק אזעקה בשטח ישראל וגם זה היה בעיר הכי צפונית וזה נפל בשטח לבנון קרוב לגבול בערך
יעני היה במטולה אזעקה?
אוי לא למה הם תקפו
אנונימית
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שאת סומכת עליו כמו אמא או יועצת שתוכלי לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שאת סומכת עליו כמו אמא או יועצת שתוכלי לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
יכול להיות שאת צודקת אוי
באותו הנושא: