4 תשובות
הם אמרו אם שהפצצת האזרחים תימשך הם יירו
לא אמרו שעה,
אבל אני אגיד לך ככה,
לדעתי, אנחנו לא נישן חלק היום
אבל אני אגיד לך ככה,
לדעתי, אנחנו לא נישן חלק היום
לא חושבת שהם ציינו שעה...עדיין
אני לא יודעת...
גם אני ראיתי שהם רוצים לתקוף..
מישהו יודע??
גם אני ראיתי שהם רוצים לתקוף..
מישהו יודע??
אנונימית
באותו הנושא: