5 תשובות
שאת עומדת להנות ממנו? תתחדשי:)
אין משהו שאת צריכה לדעת פשוט זה ירגיש לך לא הכי רגיל אבל שמתרגלים מבינים שאייפון יותר טוב
צילום מסך - כפתור כיבוי וסאונד און , סירי זה לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי, לכבות אצ הטלפון לגמרי זה לחיצה ארוכה על כפתור כיבוי וסאונד און ויש עוד מלא תלוי מה את רוצה לדעת
לא לקנות את האייפון אלא לקנות וואן פלוס 9 פרו
שאת לא תהני יותר מהחיים שלך בתור אורגניזם חיי.
אנונימי