9 תשובות
תגיב לה על סטורי או שתשלח לה הודעה פשוט של היי מה קורה
תשלח לה הודעה
ממליצה משהו מצחיק שיהיה זורם ושישבור את הקרח אבל בתכלס בחירה שלך
ממליצה משהו מצחיק שיהיה זורם ושישבור את הקרח אבל בתכלס בחירה שלך
להגיב על הסטורי?
שואל השאלה:
איך ממשיכים אחרי היי מה קורה?
אני רוצה שהשיחה תזרום ולא ירגיש כאילו אני מראיין אותה
איך ממשיכים אחרי היי מה קורה?
אני רוצה שהשיחה תזרום ולא ירגיש כאילו אני מראיין אותה
אנונימי
להגיב על הסטורי
את באה לפה הרבה?
וואלה אל תתחיל עם מישהי באינסטגרם כולם שם בנות מושפעות
אנונימי
תגיב על סטורי בצורה של סתלבט הן חולות על זה ותאמין לי הן יתחילו שיחה
אחייקר תן דוגמא מה זאת אומרת סתלבט?
באותו הנושא: