3 תשובות
שמעי אחותי אני בת וזה דבר טבעי לגמרי ואם בן יפסול אותך בגלל זה הוא לא שווה את זה
לכל בן אדם כמעט יש שקיות מתחת לעיניים
לכל בן אדם כמעט יש שקיות מתחת לעיניים
כן קצת...
גם בלי קשר לזה כדאי לך מאוד לישון יותר. זה חשוב לבריאות בלי קשר
באותו הנושא: