6 תשובות
כי הם רוצים
שואל השאלה:
חה חה כל כך מתחכם
אנונימית
כי היא מהממת ומזכירה לי את עצמי
אני גם לא מבינה
היא בן אדם חרא
היא מקסימה היו חלקים שלא סבלתי אותה אבל באמת הגיע לה יותר
כל אחד והדמות שהוא מתחבר אליה לי אישית אני אוהבת את אפי וקסי כי אני מתחברת אליהם באופי וחוץ מזה אפי אייקון