7 תשובות
כל בנק יש בו יתרונות וחסרונות
יש בנק אחד עם פחות עמלות אבל השירות שלהם נוראי
ויש בנק אחד עם עמלות גבוהות על כל העברה אבל עמלות נמוכות על משכנתא

אני אישית ממליץ ללכת על הבנקים הגדולים (לאומי, הפועלים, דיסקונט) כי אלה הבנקים שאם יהיה משבר כלכלי חמור, סיכוי גבוה שאת הבנקים האלה לא ילאימו
לדעתי דיסקונט ...
ואם את בן אדם דיגיטלי אז סניף טאצ'ר (סניף דיגיטלי) בדיסקונט ...
יש מלא הטבות בנושא עמלות ...
ואפליקציה ממש נוחה ומתקדמת לדעתי ...

בכל מקרה שיהיה בהצלחה :)
נ.ב את יכולה לפתוח את החשבון דרך האפליקציה בדיסקונט
לילה טוב :)
שואל השאלה:
תודה!
לילה טוב❤
שואל השאלה:
אוקיי תודה
באותו הנושא: