13 תשובות
מה את רוצה להגיד?
לא הבנתי מה את רוצה להגיד..
שואל השאלה:
כאילו נגיד פה
אנונימית
כשהוא
כי כשהוא זה כמו כאשר הוא
נגיד בסרטון הוא היה צריך לרשום:
"כשיש לה הומור מפגר" ולא "שיש לה הומור מפגר"
שואל השאלה:
אז במקום מה שהוא כתב,אז לעשות סרטון כזה ואז לכתןב שהוא ___ ואחרי השהוא אז לכתוב
את השם שלו
אנונימית
כשהוא
כשהוא כן
השאלה לא מובנת. תוכלי לנסח שוב ובצורה ברורה יותר?
יותר נכון להגיד כשהוא
או-קיי, אם הבנתי נכון, כש.
שואל השאלה:
אין אני לא ברורה
אנונימית
כשיש
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה
אנונימית