5 תשובות
עגיל בתבור ככ יפה ממליצה לך ברמות
תקשיבי בכל עגיל יש יתרונות וחסרונות תעשי את השיקולים שלך..
בעיניי עגיל בתבור זה מהמם
בעיניי עגיל בתבור זה מהמם
זה יפה אבל נגיד בהיריון זה יכול לעשות צלקת או משהו כזה לא זוכרת
זה ממש יפה אני גם רוצה לעשות אבל אני מפחדת מההריון .. שהחור יפתח לי ויתרחב אבל מה שבא לך יש מלא יתרונות וחסרונות בסופו של דבר זה החלטה שלך אם לעשות או לא.
יש פה קצת מידע באתר יולדת.. לא נראה לי סיפור גדול בהריון
והכי גרוע תמיד אפשר להוריד לפני ההריון
והכי גרוע תמיד אפשר להוריד לפני ההריון
אנונימית