5 תשובות
בשביל לוחמת ימית צריך מיון לוחמות, שכל מי שיש לה פרופיל מתאים מקבלת והוא לא נספר במניין המיונים
מדריכת סימולטור זה מיון נפרד
בקיצור, תבקשי מיונים לסימולטור, מיון לוחמות את אמורה לקבל בכל מקרה
ואז תראי איזה מיון תעברי אם בכלל, ואם תעברי את שניהם תחליטי
אם את רוצה להיות קרבית אז לכי על לוחמת ימית
אני אישית חושבת שמדריכת סימולטורים זה תפקיד ממש שגניב ושמעתי על זה דברים טובים מבנות ששירתו בזה אז לדעתי עדיף לך את זה אלא אם כן את ממש רוצה להיות לוחמת
שואל השאלה:
אני כן רוצה את זה אבל שמעתי שקשה להתקבל למדריכת סימולטור זה נכון?
אנונימית
נכון
גם לא בטוח שתקבלי מיון
שואל השאלה:
תמיד אפשר לנסות אם מתעקשים מקבלים
אנונימית