4 תשובות
זה יפה אבלל
יש לי ידיד עם שיער בלונדיני ארוך, לפעמים כשאני איתו אנשים מעירים לו.
הוא אמר לי שהוא מתעלם מהם עם כמה שזה מעצבן אותו, שלדעתו זה יפה ולא אכפת לו מדעות של אנשים.
לי מעירים,
אין לי שיער כזה ארוך יש לי יותר בינוני אבל אנשים מעירים לי על זה ואומרים שאני צריך להסתפר כי בנים צריכים להיות עם שיער קצר
כן. יש שאומרים "למה אתה לא מסתפר" ו"לך תסתפר וזה", אבל הרוב מקנאים בתלתלים שלי