13 תשובות
גם לי אין אולי אני הדמות הראשית
שואל השאלה:
לא , את סתם מעתיקנית
לא , את סתם מעתיקנית
אז אני הבמאי אם כך.
קחי דברים בפרופורציות, אולי את צינית, אבל מאמין שאם רוצים, תמיד אפשר למצוא חברים
קחי דברים בפרופורציות, אולי את צינית, אבל מאמין שאם רוצים, תמיד אפשר למצוא חברים
לא
להיפך את הדמות שלאף אחד לא אכפת ממנה כנראה
את הדמות הראשית כולם אוהבים
להיפך את הדמות שלאף אחד לא אכפת ממנה כנראה
את הדמות הראשית כולם אוהבים
אנונימי
לא. לדמויות ראשיות בדרך כלל יש חברים
ולא גם לי אין:/
ולא גם לי אין:/
אנונימית
כל אחד הוא הדמות הראשית בסיפור שלו.
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי למצוא בכל דרך
לא הולך
ניסיתי למצוא בכל דרך
לא הולך
שואל השאלה:
אז אני דמות ראשית מיוחדת ושונה^^^
אז אני דמות ראשית מיוחדת ושונה^^^
חחח חחח מקסימה
לא לכולם
לא בסטי תפסיקי לעשות cultural appropriation
לאנשים שלי, יש לך חברים ואני יודעת את זה דיי לגנוב את התרבות שלנו.
לאנשים שלי, יש לך חברים ואני יודעת את זה דיי לגנוב את התרבות שלנו.
אנונימית
שואל השאלה:
אה?
יש לי לא אשקר
פשוט רובם לא פגשתי בחיי ומי שפגשתי התעלם ממני
אה?
יש לי לא אשקר
פשוט רובם לא פגשתי בחיי ומי שפגשתי התעלם ממני
חח הוכחה שאין לי חברים ולא אוהבים אותי
*בדילאי*
*בדילאי*
באותו הנושא: