5 תשובות
לא כתבת טיעון, כתבת את ההתחלה, אחלה של התחלה אבל אתה צריך גם את דעתך ונימוקים
שואל השאלה:
אני... אני... אני בובי בוטן. אני בעד
אנונימי
אבל מה העמדה שלך?
לא כתבת מה העמדה שלך,הסברת מי מתעטף בדגל אבל לא שמת את הדעה שלך
אתה צריך לכתוב את עמדתך ולהוכיח אותה.
עד עכשיו אתה כתבת רק את הרקע למחלוקת, אבל לא ממש הוכחת למה צד אחד הוא נכון יותר מהשני, אם בכלל.