3 תשובות
כן הגיוני. אבל אתה יכול להיות ביגרעון קלורי שלילי ולהמשיך את אימוני הכוח, ככה גם תעלה במשקל וגם צעלה במסת שריר.
שואל השאלה:
אי אפשר לעלות במשקל שאני בגרעון קלורי המטרה שלי כבר נטו לרדת מהר כי אני מרגיש שוואלה מה זה שווה שיש לי שרירים ואם ישלי בטן שאני מתבייש בה מה זה נותן לי? מעדיף להוריד כמה שיותר זה אומר שלא אכפת לי מהשרירים
אנונימי
אפשר לעלות במסת שרירי ותוך כדי להוריד באחוזי שומן. את עושה אימוני כוח ואוכל מספיק חלבון. חד משמעית אפשר.
אבל אתה יכול גם לעשות את זה בנפרד, אבל פשוט תרד במסת שריר גם.
ועוד משהו, כשיש לך יותר שרירים, ככה הגוף שלך ישרוף יותר קלוריות, אז אם תמשיך לבנות מסת שריר אוטומטית הגוף שלך ישרוף יותר קלוריות וזה יעזור לך בירידה במשקל.