13 תשובות
לא. אני לא אחפש להכיר דרך האינטרנט מלכתחילה
תגדירי "האופי לא תואם לבן אדם".
בפעם הבאה תבקשי באותו היום את האינסטגרם ולא אחרי שבועיים.
שואל השאלה:
^^^^^^^
כן אתה צודק,באמת ניסיתי אבל לקח לו מלא זמן.
אנונימית
שואל השאלה:
ולא.לכל התגובות פה אני לא שטחית,לכל בנאדם יש טעם אישי.
אנונימית
אם את אוהבת את האופי שלו אבל לא נמשכת למראה למה שלא תהיו חברים
אנונימית
למדת לפעם הבאה:) הכל בסדר
שואל השאלה:
באמת שגם לכל מי שרשום שבתגובות את שטחית וכל מיני שטויות כאלו זה ממש לא נכון. דיברתי איתו מלא זמן והוא תיאר את עצמו שונה, וזה לגמרי הגיוני לא להימשך לכל אחד.
אנונימית
אני אתן לך תשובה נורמלית יותר מהקודמת שלי.

אם הייתי מנסה להכיר מהאינטרנט עד שהייתי רואה אותה לא הייתי מנסה בכלל לחשוב עליה מעבר למישהי שסתם מעבירה לי תזמן,

דבר שני, הייתי אחרי יומיים שלושה מבקש אינסטגרם ואם לא הייתי מקבל הייתי חושד כי תכלס מה יש לבנאדם להסתיר אלה אם הוא מתבייש באיך שהוא נראה.

ודבר שלישי תדעי לעתיד, אם אין תמונה בפרופיל זה כבר אומר משהו אי אפשר להשלות את עצמך ולומר לעע אם האופי ככה בטח הוא יראה ככה או לא יודע מה, אם יש רק פנים, רק גוף או רק חלק מסויים בתמונה יש קאץ ועדיף לא להיכנס לזה.

ואין שום דבר שטחי בלא להימשך למישהו אנשים, אתם הייתם יוצאים עם מישהי שאהבתם תאופי אבל אתם ממש ממש ממש לא נמשכים למראה? אל תבלבלו בשכל יודעים שאתם לא.
שואל השאלה:
^תודה. ממש מסכימה עם מה שאמרת,והסברת את זה ממש טוב.
תודה:))
אנונימית
שואל השאלה:
^אוקיי סבבה אין מה לעשות.
הבנאדם לא נמשך עלי? מה אני יכולה לעשות עם זה?
נגיד סבבה הבנאדם מת על האופי שלי, אבל הוא לא אוהב איך שאני נראת-זה אוטומטית מוריד לו. זה הדבר הראשון שאתה רואה שאתה מדבר עם מישהו. הוא לא נמשך עלי? אין לי מה לעשות. אני לא יכולה להכריח אותו לאהוב איך שאני נראת.
אנונימית
שואל השאלה:
תפסיקו לצאת יפי נפש, אם זה היה הפוך כולם פה היו מגיבים אותו דבר.דיי לנסות לצאת טוב בכל דבר.
אנונימית
ב.ד.י.ו.ק^
באותו הנושא: