9 תשובות
לא תדעי אם לא תשאלי.
שואל השאלה:
אז עדיף שאני לא אדע חחח, זה פחות מביך מלשאול מישהו למה הוא מסתכל עליי כל הזמן!
אנונימית
שואל השאלה:
14 וזו לא הרגשה הם כל הזמן מסתכלים עליי ונמאס לי מזה
אנונימית
תקשיבי לכולם יש אקנה בגיל 14 הם לא מסתכלים עלייך בגלל זה תיהיה את אני בטוחה שהם מסתכלים עלייך בגלל שאת מהממת ואם את באמת רוצה לדעת תסתכלי על מישהו שמסתכל עלייך הרבה ותשאלי אותו למה כולם מסתכלים עלייך כל הזמן אם הוא לא יענה תשאלי את החברות שלך או ידידים או אפילו את הקראש עדיף שאת תדעי למה מסתכלים עלייך ויהיה לך קצת פדיחות מאשר שימשיכו להסתכל עלייך ואת תצרי עוד פאדיחות מזה שזה מביך..
שואל השאלה:
אני לא מכירה את השכבה בכלל נחשפתי אליהם רק השנה .. זה יהיה מביך אם אני אשאל אותם ואני לא חושבת שאני מהממת אבל תודה בכל זאת
אנונימית
את מזכירה לי את חברה שלי גם היא הגיעה השנה לשכבה וכולם מסתכלים עליה יום אחד היא פשוט התעצבנה ושאלה מה אתם רוצים ממני למה אתם מסתכלים עליי כל הזמן?!?! ואז ילד אחד אמר לה שיש לילד הכי "חתיך" בשכבה קראש עלייה (אבל היא לא הסכימה לצאת איתו בגלל שהוא סנוב וערס רצחח)
מאמי בת כמה את?
שואל השאלה:
תאמיני לי שלא ואני חושבת שזה בגלל האקנה.. זה מוריד לי את הביטחון ככ שמסתכלים עליי..
אנונימית
תקשיבי אחותי אם מסתכלים עלייך זה בגלל שהם מקנאים בגלל שאת מהממת הקראש שלך כל הזמן קורא לחברים שלו כשאתם לבד במסדרון בגלל שהוא לא יכול לעמוד לידך מרוב שאת יפה וזה מביך לו להיות באותו אזור עם נערה מהממת כמוך❤